Faq

Jak zjistím, zda-li je zboží skladem?

Velice snadno. V náhledu detailu každého produktu se vedle fotografie, ihned pod tučným názvem zboží, nachází status Dostupnost.

  • Pokud je v kolonce dostupnost napsáno skladem - zboží je skladem a připraveno k okamžité expedici
  • do XX dní - znamená dobu naskladnění v našem eshopu od data objednání
  • dočasně vyprodáno - zboží není skladem a doba dodání na sklad není prozatím určena

Pokud u produktu prozatím chybí úplně kolonka o dostupnosti, informujte se na tuto skutečnost prostřednictvím našich kontaktů. Děkujeme

Jak zjistit správnou velikost ošacení či obuvi?

Přehledné tabulky velikostí naleznete přímo zde. Pokud si nejste jistí, zadejte své míry (obvod hrudníku, obvod pasu, celková výška postavy) do poznámky k objednávce a my Vám vybereme sami tu nejvhodnější velikost.

Mohu zboží vyměnit nebo vrátit?

samozřejmě můžete zboží vyměnit. V tom není žádný problém.

Je ale třeba, aby zboží bylo bez zjevného používání, tj. nepoškozené, neznečištěné a pokud možno v původním balení.

Zboží prosím pečlivě zabalte a pošlete (řádně pojištěné) na naší adresu. Ne na dobírku! Do balíčku prosím připojte vyplněný dotazník, který zasíláme automaticky společně s obchodními podmínkami a reklamačním řádem v emailu, který Vám přijde do Vaší emailové schránky po každé objednávce. Nebo si jej můžete stáhnout níže.

Pokud jste se rozhodl pro vrácení zboží do 14ti dnů, vše zůstává stejné jako v předchozím případě s tím rozdílem, že si můžete v hodnotě vráceného zboží vybrat jiné nebo Vám částku převedeme na Váš bankovní účet. Rozhodnutí je na Vás. Nutno ale podotknout, že vrácení zboží je možné pouze max. do 14ti dnů od data převzetí zboží.

Bezplatná výměna zboží nebo vrácení do 14ti dnů!

V každém případě nabízíme bezplatnou výměnu nebo vrácení zboží prostřednictvím dopravce Zásilkovna, kdy nebudete za poštovné nic hradit. Vše je plně v naší režii. V případě výměny zboží je ale nutné si zvolit pobočku zásilkovny kam budeme zboží na výměnu odesílat. Pokud se bude jednat o pouhé vrácení, je jedno na jakou pobočku balíček odnesete.

Pokud se rozhodnete využít této naší bezplatné služby stáhněte si prosím tento formulář, pokud jej nemáte, vyplňte a společně s vráceným zbožím řádně zabalené odneste do nejbližší pobočky Zásilkovny.

Obsluze sdělte tento kód 97474285 a víc se už nemusíte o nic starat a ani platit. Vše je plně v naší režii a sdělení kódu zajistí bezproblémové odeslání zpět na na naší provozovnu.

Jak objednat krok za krokem a co dělat když to nejde

Pokud máte zboží v košíku, je nutné se registrovat a přihlásit. Za další vybereme dopravce, vybereme způsob platby tím, že na ni klikneme, odsouhlasíme si obchodní podmínky a klikneme na tlačítko Objednat (vpravo dole) Dostaneme se na konečnou rekapitulaci kdy už stačí jen platbu potvrdit kliknutím na tlačítko Potvrzuji platbu. To je vše. Pokud Vám něco z toho nejde, máte zřejmě prohlížeč tzv. zanešený a je třeba je vyčistit. Pokud ani to nepomůže, můžete objednat pomocí emailu. Když budete objednávat pomocí emailu, je vždy nutné uvést kód produktu, jeho název a počet kusů. Dále pak, jméno a příjmění, celou Vaší adresu, včetně telefonního čísla, na němž Vás zastihne kurýr, který Vám balík přiveze.

Je možný osobní odběr?

osobní odběr je samozřejmě možný. Ovšem nikoliv klasický, ale pouze na základě předchozí objednávky v našem obchodním systému (eshopu). Je to z toho důvodu, jelikož nedisponujeme kamennou prodejnou. Do poznámky k objednávce prosím uveďte žádost o osobní odběr a zadejte den a hodinu vyzvednutí Vaší objednávky.

Na základě výše uvedených údajů v našem obchodním systému Vám objednávku připravíme (bude-li veškeré zboží skladem) a tuto budete mít připravenou přesně ve sjednanou hodinu k vyzvednutí. Prosíme o dodržení data a hodiny vyzvednutí.

Jelikož nedisponujeme hotovostní pokladnou, je potřeba objednávku zaplatit předem na náš bankovní účet. Platba musí být připsána na náš účet ještě před osobním vyzvednutím. Pokud nebude platba uhrazena, nebude Vám zásilka vydána. Pokud by Vám informace o vytvořené objednávce nepřišly, kontaktujte nás.

Proč není to nebo to zboží stále nebo dlouho skladem?

Snažíme se mít co nejvíce zboží skladem, ale ne u všech to lze. Obzvláště u zakázkového zboží, sezónních a maloobrátkových výrobků a u některých novinek, u nichž nejdříve zkoumáme zájem na trhu, než se rozhodneme objednat u výrobce větší množství na sklad.

Je možné si zboží předem vyzkoušet?

Bohužel to možné není. Nedisponujeme kamennou prodejnou a tudíž ani zkušebními kabinkami. Není to ale důvod k zoufání. Pokud si nejste jisti velikostmi, zadejte nám Vaše míry (obvod pasu, obvod hrudníku, výšku postavy) do poznámky k objednávce a my Vám vybereme tu nejvhodnější velikost, která Vám určitě padne. A pokud by se přeci jen stalo, že by Vám něco nesedělo, je tu vždy možnost bezproblémové výměny. Stačí nám napsat nebo zavolat a vždy najdeme řešení vedoucí k Vaší spokojenosti.

Kolik bude stát poštovné?

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

Lze sledovat odeslanou zásilku?

Ano. Sledování zásilek je možné hned několika způsoby. Pomocí odkazu, který Vám byl zaslán na telefon prostřednictvím SMS a samozřejmě též na email, kterým upozorňujeme, že Vaší zásilce bylo přiděleno číslo balíku a poté když bylo odesláno. Dále je možné zásilku sledovat po přihlášení, v detailech objednávky - Moje objednávky / detaily - Sledovací údaje naleznete pod statusy objednávky. Odkazem je vždy číslo balíku. Tento odkaz se samozřejmě objevuje pouze tehdy, je-li status objednávky v režimu Objednávka odeslána nebo pokud bylo objednávce přidělno již číslo zásilky.

Nestihl jsem si převzít zásilku. Je možné ji zaslat znovu?

Ano, je to samozřejmě možné. Ovšem bude nejprve nutné jej předem kompletně uhradit (máte-li jej na dobírku) na náš bankovní účet, včetně marného poštovného, jehož výši Vám sdělí náš pracovník.

Zasíláte i do zahraničí?

Ano, zcela běžně zasíláme i do zahraničí, konkrétně do všech zemí Evropy.

Do zemí Střední, Jižní a Severní Ameriky, do Austrálie či na Nový Zéland, stejně jako do Asie, zasíláme po předchozí dohodě.

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

ZÁSILKOVNA.cz - osobní odběr

Co je to ta Zásilkovna.cz?

Nechce se Vám čekat na kurýra, který může přijet kdykoliv nebo stát v nekonečné frontě na poště? Pak je tu pro Vás tento spolehlivý a levný způsob doručení Vaší zásilky do výdejních míst v síti Zásilkovna.cz s označením Z-point. Je zcela na Vás kdy a kde si zásilku vyzvednete, nyní jste pánem svého času Vy. Je třeba ale brát na zřetel maximální úložní dobu, která je v současnosti 7 dní.

Kde všude najdu výdejní místa Zásilkovny?

Dá se říci, že skoro na každém rohu. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než 1400 výdejních míst. Kompletní seznam včetně mapky lze nalézti přímo zde.

Je možné mou zásilku sledovat a mít informace o tom kde se nachází?

Samozřejmě ano. V první řadě budete informováni prostřednictvím SMS a emailu z našeho eshopu, že jsme Vaší objednávku vyexpedovali a předali do sítě Zásilkovna.cz.Samozřejmostí je číslo balíku a odkaz pro sledování trasy. Další e-mail obdržíte přímo od Zásilkovny.cz s informacemi, že byla zásilka vložena do online systému.
V tomto emailu taktéž naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu k vyzvednutí, opět Vám přijde potvrzovací e-mail a SMS, v němž obdržíte heslo, které je důležité pro vyzvednutí zásilky. Heslo sdělíte obsluze výdejního místa, která Vám následně vydá zásilku.

Tento způsob ověření je velmi praktický neboť balík může převzít kdokoliv koho tím pověříte a sdělíte mu heslo, což dozajista oceníte jste-li zrovna na dovolené, služební cestě nebo jinak zaneprázdněn(a).

Za jak dlouho bude zásilka připravena na výdejním místě?

Termín dodání je zpravidla 2-3 dny. Ovšem, může se stát, že vlivem nepředvídatelných událostí se tato doba prodlouží. Takové případy se ale stávají velmi zřídka.

Je možné na Z-Point poslat zboží na dobírku?

Ne, v rámci dopravce Zásilkovna možnost platby na dobírku neumožňujeme.

Zasíláte i na Slovensko? Kolik bude stát poštovné a můžu platit v EUR?

Ano, zasíláme i na Slovensko. Zaregistrujte se do našeho obchodního systému, přihlašte se, dejte si zboží do nákupního košíku a tamtéž se Vám objeví možnosti dopravy včetně její ceny a samozřejmě též i výběr z možností úhrady za objednávku.

Lze platit i v EURech. Stačí si jen přepnout na tuto měnu pomocí tlačítka, které naleznete vpravo úplně nahoře (stránka musí být narolovaná úplně nahoře), nad logem REENACTOR.cz.

Je u vás možné platit platebními kartami?

Ano. U nás je možné platit všemi běžnými platebními kartami jako jsou např. VISA, MASTERCARD apod. Veškeré platby jdou přes ověřený a maximálně zabezpečený server a nikdo nepovolaný nemá možnost jakýmkoliv způsobem zjistit údaje karty, dokonce ani my.

Platební bránu poskytuje všeobecně známá a spolehlivá FIO Banka.

Zasíláte zboží na dobírku?

Ano, ovšem pouze registrovaným a přihlášeným zákazníkům. Pokud nejste přihlášen, tato volba se Vám nezobrazí. Stejně tak se nezobrazuje zákazníkům, kteří si v minulosti nepřevzali balík a tento se nám vrátil zpět jako nevyzvednutý.

Co je online bankovní převod?

Online bankovní převody v podstatě nahrazují platební karty. Funguje to následovně:

Ihned po dokončení objednávky jste přesměrováni na stránku Vašeho internetového bankovnictví své banky, kde se přihlásíte, a předvyplněný příkaz k úhradě odsouhlasíte a případně potvrdíte (např. SMS, máte-li tutuo funkci aktivovanou). Následně budete odhlášení z Vašeho internetového bankovnictví a přesměrováni zpět na stránky našeho obchodu, kde je Vám potvrzena transkace jako zaplacená a již nebrání nic tomu, aby jsme ihned Vaší objednávku zpracovali. Je to stejně rychlé jako online platba kartou, nicméně bezplatné a zcela bezpečné – transakce je totiž maximálně zabezpečena a nehrozí zneužití dat.

Servis online bankovních převodů poskytuje česká společnost Comgate.

Můži platit i v EUR?

Ano, lze platit i v EURech. Stačí si jen přepnout na tuto měnu pomocí tlačítka, které naleznete vpravo úplně nahoře (stránka musí být narolovaná úplně nahoře), nad logem REENACTOR.cz.

PlatímPak - Odložená platba

Nakupte hned, zaplaťte později

Odložit platbu můžete až o 30 dnů zcela bezúročně. Službu přinášíme ve spolupráci s Comgate a Equa bank.

Schválení platby probíhá online v řádu vteřin. Zákazník je o úspěšném ověření informován e-mailem od Equa banky spolu s informacemi k úhradě dlužné částky. Zákazník má možnost uhradit platbu bezúročně během 30 dnů nebo zvolit úhradu na splátky. Maximální částka odložené platby je 25 000 Kč.

Platba je možná pouze při zapnuté měně CZK (Koruna česká)!

Více o službě PlatímPak naleznete přímo zde

Poskytujete i možnost platby na splátky?

Ano, nyní poskytujeme i tuto možnost platby za pomoci platební brány Comgate a společnosti Cofidis.

Platební brána Comgate rozšířila svou nabídku platebních metod. nyní si můžete vybratplatbu na splátky od poskytovatele Cofidis. Splátkový prodej Vám pomůže řešit nečekaný výdaj, nebo potřebu rozložit si náklady na delší období.

Jako první na českém trhu nabízí platební brána Comgate splátkový prodej. Tato platební metoda od společnosti Cofidis Vám dává možnost, jak si případný vysoký výdaj rozložit do delšího časového období a nezatížit tak rodinný rozpočet. 

Nyní můžete získat úvěr ve výši od 2 do 50 tisíc korun a splácet v pravidelných měsíčních splátkách o stejné výši po dobu 6, 12, 24 nebo 36 měsíců. Poskytnutí úvěru, možnost předčasného splacení ani elektronické výpisy nejsou zatíženy žádným poplatkem, roční procentní sazba nákladů patří mezi nejnižší na trhu.

Více informací a podrobný návod naleznete přímo zde: https://help.comgate.cz/docs/splatkovy-prodej

Jak převést své věrnostní body na slevový kód

Nevíte jak převést nasbírané věrnostní body na slevový kód? Ukažme si pomocí videonávodu jak jednoduše lze vytvořit z nasbíraných věrnostních bodů slevový kód, který pak můžete použít pro svůj další nákup v našem obchodě. Platnost věrnostních bodů je 2 roky ode dne jejich připsání do vašeho zákaznického účtu. Pokud tyto body do této doby nevyčerpáte, budou automaticky smazány.

Nemohu se přihlásit

pokud Vám nejde se přihlásit může to být z několika důvodů.

1.    Zadáváte nesprávné přihlašovací údaje (email nebo heslo)
2.    Máte zanešený prohlížeč

V obou případech lze zjednat rychlou nápravu.

V prvním případě si můžete nechat vygenerovat nové heslo přímo zde: https://reenactor.cz/obnoveni-hesla (pokud by Vám email s odkazem na generování nového hesla nepřišel do více jak 10 minut, překontrolujte svůj SPAM filtr, zda-li neblokuje zprávy z našeho obchodu a nastavte jej tak, aby se to už neopakovalo).
Ve druhém případě je nutné pročistit prohlížeč.
To učiníte jednoduše pomocí klávesové zkratky CTRL+SHIFT+DEL a vyberete k pročištění Mezipaměť (Cache) a možná neuškodí i tzv. Cookies. To je vše.

Kdyby problém přetrvával bez váhání se na nás opět obraťte.

Zapoměl(a) jsem heslo

Lehká pomoc. Nové heslo si můžete nechat vygenerovat přímo zde. Dbejte ale na to, aby jste zadal správně emailovou adresu, s níž jste se registroval(a). Na jiný email nebude heslo zasláno.

Pokud Vám heslo nebylo zasláno, chvilku počkejte nebo si zkontrolujte svůj SPAMfiltr, zda-li v něm neuvízl email s obnoveným heslem.

V žádném případě se hesla neobnovují pomocí SMS nebo telefonicky! Email s novým heslem se vždy odesílá POUZE na emailovou adresu, kterou jste zadal(a) při registraci a pod níž máte u nás vedený zákaznický účet.

Nezobrazí se Vám nebo mizí zboží z nákupního košíku?

Pokud Vám mizí z košíku zboží je s největší pravděpodobností na vině Váš prohlížeč, který je potřeba pročistit.
To učiníte jednoduše pomocí klávesové zkratky CTRL+SHIFT+DEL a vyberete k pročištění Mezipaměť (Cache) a možná neuškodí i tzv. Cookies. To je vše.

Pokud máte mobilní telefon nebo tablet, je třeba promazat mezipaměť (cache) mobilního prohlížeče. Jak promazat mezipaměť naleznete například zde.