FAQ - často kladené otázky

Kolik bude stát poštovné?

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

Lze sledovat odeslanou zásilku?

Ano. Sledování zásilek je možné hned několika způsoby. Pomocí odkazu, který Vám byl zaslán na telefon prostřednictvím SMS a samozřejmě též na email, kterým upozorňujeme, že Vaší zásilce bylo přiděleno číslo balíku a poté když bylo odesláno. Dále je možné zásilku sledovat po přihlášení, v detailech objednávky - Moje objednávky / detaily - Sledovací údaje naleznete pod statusy objednávky. Odkazem je vždy číslo balíku. Tento odkaz se samozřejmě objevuje pouze tehdy, je-li status objednávky v režimu Objednávka odeslána nebo pokud bylo objednávce přidělno již číslo zásilky.

Nestihl jsem si převzít zásilku. Je možné ji zaslat znovu?

Ano, je to samozřejmě možné. Ovšem bude nejprve nutné jej předem kompletně uhradit (máte-li jej na dobírku) na náš bankovní účet, včetně marného poštovného, jehož výši Vám sdělí náš pracovník.

Zasíláte i do zahraničí?

Ano, zcela běžně zasíláme i do zahraničí, konkrétně do všech zemí Evropy.

Do zemí Střední, Jižní a Severní Ameriky, do Austrálie či na Nový Zéland, stejně jako do Asie, zasíláme po předchozí dohodě.

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

ZÁSILKOVNA.cz - osobní odběr

Co je to ta Zásilkovna.cz?

Nechce se Vám čekat na kurýra, který může přijet kdykoliv nebo stát v nekonečné frontě na poště? Pak je tu pro Vás tento spolehlivý a levný způsob doručení Vaší zásilky do výdejních míst v síti Zásilkovna.cz s označením Z-point. Je zcela na Vás kdy a kde si zásilku vyzvednete, nyní jste pánem svého času Vy. Je třeba ale brát na zřetel maximální úložní dobu, která je v současnosti 7 dní.

Kde všude najdu výdejní místa Z-POINT?

Dá se říci, že skoro na každém rohu. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než 1400 výdejních míst. Kompletní seznam včetně mapky lze nalézti přímo zde.

Je možné mou zásilku sledovat a mít informace o tom kde se nachází?

Samozřejmě ano. V první řadě budete informováni prostřednictvím SMS a emailu z našeho eshopu, že jsme Vaší objednávku vyexpedovali a předali do sítě Zásilkovna.cz.Samozřejmostí je číslo balíku a odkaz pro sledování trasy. Další e-mail obdržíte přímo od Zásilkovny.cz s informacemi, že byla zásilka vložena do online systému.
V tomto emailu taktéž naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu k vyzvednutí, opět Vám přijde potvrzovací e-mail a SMS, v němž obdržíte heslo, které je důležité pro vyzvednutí zásilky. Heslo sdělíte obsluze výdejního místa, která Vám následně vydá zásilku.

Tento způsob ověření je velmi praktický neboť balík může převzít kdokoliv koho tím pověříte a sdělíte mu heslo, což dozajista oceníte jste-li zrovna na dovolené, služební cestě nebo jinak zaneprázdněn(a).

Za jak dlouho bude zásilka připravena na výdejním místě?

Termín dodání je zpravidla 2-3 dny. Ovšem, může se stát, že vlivem nepředvídatelných událostí se tato doba prodlouží. Takové případy se ale stávají velmi zřídka.

Je možné na Z-Point poslat zboží na dobírku?

Ne, možnost platby na dobírku neumožňujeme.

Je u vás možné platit platebními kartami?

Ano. U nás je možné platit všemi běžnými platebními kartami jako jsou např. VISA, MASTERCARD apod. Veškeré platby jdou přes ověřený a maximálně zabezpečený server a nikdo nepovolaný nemá možnost jakýmkoliv způsobem zjistit údaje karty. Platební bránu poskytuje česká firma GoPay.

Zasíláte zboží na dobírku?

Ano, ovšem pouze registrovaným a přihlášeným zákazníkům. Pokud nejste přihlášen, tato volba se Vám nezobrazí. Stejně tak se nezobrazuje zákazníkům, kteří si v minulosti nepřevzali balík a tento se nám vrátil zpět jako nevyzvednutý.

Co je online bankovní převod?

Online bankovní převody v podstatě nahrazují platební karty. Funguje to následnovně: Ihned po dokončení objednávky jste přesměrováni na stránku Vašeho internetového bankovnictví své banky, kde se přihlásíte, a předvyplněný příkaz k úhradě odsouhlasíte a případně potvrdíte (např. SMS, máte-li tutuo funkci aktivovanou). Následně budete odhlášení z Vašeho internetového bankovnictví a přesměrováni zpět na stránky našeho obchodu, kde je Vám potvrzena transkace jako zaplacená a již nebrání nic tomu, aby jsme ihned Vaší objednávku zpracovali. Je to stejně rychlé jako online platba kartou, nicméně bezplatné a zcela bezpečné – transakce je totiž maximálně zabezpečena a nehrozí zneužití dat. Servis online bankovních převodů poskytuje česká společnost GoPay.

EET - kdy a kde dostanu účtenku?

V rámci elektronické evidence tržeb vystavujeme EET účtenky pouze k platbám, kterých se tato evidence týká, což jsou veškeré platby, které prochází přes platební bránu společnosti GoPay a PayPal.

Na email Vám po vytvoření objednávky a její úhradě, prostřednictvím níže uvedených plateb, odesíláme automaticky i EET účtenku se všemi údaji, které jsou zákonem stanoveny. Tyto údaje jsou automaticky vkládány i na daňové doklady (týká se pouze dokladů u nichž je zvolená některá z níže uvedených plateb), které je možné kdykoliv stáhnout z Vašeho zákaznického účtu. Tento daňový doklad (faktura) je též odesílán i jako příloha emailu s potvrzením objednávky.

Evidence EET a automatické vydávání účtenek se v našem obchodě týká následujících plateb:

  • Platby platebními kartami VISA, Mastercard ...
  • Online bankovní převody Fio Banky, moje platba KB, ePlatba Raiffeisen, mBank, online platba 24 CS atd.
  • Platba prostřednictvím internetové peněženky PayPal

Na platby klasickým bankovním převodem (z banky zákazníka na účet prodejce) nebo bezdokladovou dobírkou (dopravce vybranou hotovost odesílá přímo na účet prodejce) se povinnost evidence EET netýká a tudíž na tyto platby EET účtenky nevystavujeme.

Jak převést své věrnostní body na slevový kód

Nevíte jak převést nasbírané věrnostní body na slevový kód? Ukažme si pomocí videonávodu jak jednoduše lze vytvořit z nasbíraných věrnostních bodů slevový kód, který pak můžete použít pro svůj další nákup v našem obchodě. Platnost věrnostních bodů je 2 roky ode dne jejich připsání do vašeho zákaznického účtu. Pokud tyto body do této doby nevyčerpáte, budou automaticky smazány.

Nemohu se přihlásit

pokud Vám nejde se přihlásit může to být z několika důvodů.

1.    Zadáváte nesprávné přihlašovací údaje (email nebo heslo)
2.    Máte zanešený prohlížeč

V obou případech lze zjednat rychlou nápravu.

V prvním případě si můžete nechat vygenerovat nové heslo přímo zde: https://reenactor.cz/obnoveni-hesla (pokud by Vám email s odkazem na generování nového hesla nepřišel do více jak 10 minut, překontrolujte svůj SPAM filtr, zda-li neblokuje zprávy z našeho obchodu a nastavte jej tak, aby se to už neopakovalo).
Ve druhém případě je nutné pročistit prohlížeč.
To učiníte jednoduše pomocí klávesové zkratky CTRL+SHIFT+DEL a vyberete k pročištění Mezipaměť (Cache) a možná neuškodí i tzv. Cookies. To je vše.

Kdyby problém přetrvával bez váhání se na nás opět obraťte.

Zapoměl(a) jsem heslo

Lehká pomoc. Nové heslo si můžete nechat vygenerovat přímo zde. Dbejte ale na to, aby jste zadal správně emailovou adresu, s níž jste se registroval(a). Na jiný email nebude heslo zasláno.

Pokud Vám heslo nebylo zasláno, chvilku počkejte nebo si zkontrolujte svůj SPAMfiltr, zda-li v něm neuvízl email s obnoveným heslem.

V žádném případě se hesla neobnovují pomocí SMS nebo telefonicky! Email s novým heslem se vždy odesílá POUZE na emailovou adresu, kterou jste zadal(a) při registraci a pod níž máte u nás vedený zákaznický účet.

Nezobrazí se Vám nebo mizí zboží z nákupního košíku?

Pokud Vám mizí z košíku zboží je s největší pravděpodobností na vině Váš prohlížeč, který je potřeba pročistit.
To učiníte jednoduše pomocí klávesové zkratky CTRL+SHIFT+DEL a vyberete k pročištění Mezipaměť (Cache) a možná neuškodí i tzv. Cookies. To je vše.