Dotaz od: Doprava

Kolik bude stát poštovné?

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

Lze sledovat odeslanou zásilku?

Ano. Sledování zásilek je možné hned několika způsoby. Pomocí odkazu, který Vám byl zaslán na telefon prostřednictvím SMS a samozřejmě též na email, kterým upozorňujeme, že Vaší zásilce bylo přiděleno číslo balíku a poté když bylo odesláno. Dále je možné zásilku sledovat po přihlášení, v detailech objednávky - Moje objednávky / detaily - Sledovací údaje naleznete pod statusy objednávky. Odkazem je vždy číslo balíku. Tento odkaz se samozřejmě objevuje pouze tehdy, je-li status objednávky v režimu Objednávka odeslána nebo pokud bylo objednávce přidělno již číslo zásilky.

Nestihl jsem si převzít zásilku. Je možné ji zaslat znovu?

Ano, je to samozřejmě možné. Ovšem bude nejprve nutné jej předem kompletně uhradit (máte-li jej na dobírku) na náš bankovní účet, včetně marného poštovného, jehož výši Vám sdělí náš pracovník.

Zasíláte i do zahraničí?

Ano, zcela běžně zasíláme i do zahraničí, konkrétně do všech zemí Evropy.

Do zemí Střední, Jižní a Severní Ameriky, do Austrálie či na Nový Zéland, stejně jako do Asie, zasíláme po předchozí dohodě.

Výši poštovného se vždy dozvíte v nákupním košíku, kde Vám systém nabídne různé dopravce včetně aktuálních cen. Ceny se liší dle jednotlivých dopravců a samozřejmě cílové země.

ZÁSILKOVNA.cz - osobní odběr

Co je to ta Zásilkovna.cz?

Nechce se Vám čekat na kurýra, který může přijet kdykoliv nebo stát v nekonečné frontě na poště? Pak je tu pro Vás tento spolehlivý a levný způsob doručení Vaší zásilky do výdejních míst v síti Zásilkovna.cz s označením Z-point. Je zcela na Vás kdy a kde si zásilku vyzvednete, nyní jste pánem svého času Vy. Je třeba ale brát na zřetel maximální úložní dobu, která je v současnosti 7 dní.

Kde všude najdu výdejní místa Zásilkovny?

Dá se říci, že skoro na každém rohu. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než 1400 výdejních míst. Kompletní seznam včetně mapky lze nalézti přímo zde.

Je možné mou zásilku sledovat a mít informace o tom kde se nachází?

Samozřejmě ano. V první řadě budete informováni prostřednictvím SMS a emailu z našeho eshopu, že jsme Vaší objednávku vyexpedovali a předali do sítě Zásilkovna.cz.Samozřejmostí je číslo balíku a odkaz pro sledování trasy. Další e-mail obdržíte přímo od Zásilkovny.cz s informacemi, že byla zásilka vložena do online systému.
V tomto emailu taktéž naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu k vyzvednutí, opět Vám přijde potvrzovací e-mail a SMS, v němž obdržíte heslo, které je důležité pro vyzvednutí zásilky. Heslo sdělíte obsluze výdejního místa, která Vám následně vydá zásilku.

Tento způsob ověření je velmi praktický neboť balík může převzít kdokoliv koho tím pověříte a sdělíte mu heslo, což dozajista oceníte jste-li zrovna na dovolené, služební cestě nebo jinak zaneprázdněn(a).

Za jak dlouho bude zásilka připravena na výdejním místě?

Termín dodání je zpravidla 2-3 dny. Ovšem, může se stát, že vlivem nepředvídatelných událostí se tato doba prodlouží. Takové případy se ale stávají velmi zřídka.

Je možné na Z-Point poslat zboží na dobírku?

Ne, v rámci dopravce Zásilkovna možnost platby na dobírku neumožňujeme.

Zasíláte i na Slovensko? Kolik bude stát poštovné a můžu platit v EUR?

Ano, zasíláme i na Slovensko. Zaregistrujte se do našeho obchodního systému, přihlašte se, dejte si zboží do nákupního košíku a tamtéž se Vám objeví možnosti dopravy včetně její ceny a samozřejmě též i výběr z možností úhrady za objednávku.

Lze platit i v EURech. Stačí si jen přepnout na tuto měnu pomocí tlačítka, které naleznete vpravo úplně nahoře (stránka musí být narolovaná úplně nahoře), nad logem REENACTOR.cz.